Nintendo Switch games coming in 2025
The new year is upon us, and it brings a huge line-up of Nintendo Switch games with it! There are new adventures to embark upon, new worlds to discover, new characters to meet, and new challenges to overcome. Read on for just a small selection of the titles headed to Nintendo Switch in 2025.
Stomp enemies, blast out of barrels, ride mine carts, and more in the visually-enhanced platforming adventure, Donkey Kong Country Returns HD. Tackle 80 levels of jungle-swinging, banana collecting, platforming fun either solo or in local co-op.
Experience an exploratory 2D action RPG and deepen bonds with companions in a hopeful journey through a world of grief and sorrow in ENDER MAGNOLIA: Bloom in the Mist, the sequel to ENDER LILIES: Quietus of the Knights.
Calling New Daredevils! The visually stunning 2.5D fighting game Guilty Gear -Strive- Nintendo Switch Edition is almost here. Clash with up to 28 playable characters in fiery local or online battles and experience the conclusion of Sol Badguy’s journey in the extensive story mode.
Explore a mysterious island with Hello Kitty, Kuromi, Cinnamoroll and other Sanrio characters as you restore an abandoned theme park to its former glory in Hello Kitty Island Adventure!
Uncover the secrets of Lara Croft’s past in Tomb Raider IV-VI Remastered. Travel the globe and visit iconic locales including Cairo, Rome, Paris and more across three of Lara’s darkest adventures.
Find the key to survival in Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition. This visually enhanced version of the epic sci-fi RPG features additional content – including brand new story elements!
Step into the Shire and embrace your inner Hobbit in this life sim set in the Middle-earth universe of J.R.R. Tolkien. Share home-cooked meals, unwind at The Green Dragon Inn, and decorate your own Hobbit hole!
Begin a fantastic life on a ruined island, and embark on a great adventure into the past! Gather friends, craft, and build your own city in FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time.
Harness the powers of nature as an Earth Dancer and experience a bold new direction for the Rune Factory series.
A new adventure awaits in Pokémon Legends: Z-A. Within Lumiose City, an urban redevelopment plan is underway to shape the city into a place that belongs to both people and Pokémon.
The galaxy’s greatest bounty hunter Samus Aran will embark on a new mission in Metroid Prime 4: Beyond.