Celebrate Valentine’s Day on Nintendo Switch!
Love is in the air! Whether you’re playing co-op or solo this Valentine’s Day, there are plenty of Nintendo Switch games and events you can fall in love with – from a delicious Splatfest to games with heartfelt stories, couch co-op adventures and more!
Tell your Player 2 how you feel about them with these printable Valentine’s Day cards featuring a range of Nintendo characters, including the Pikmin, Princess Peach, Link and more!
Confectioneries converge in Splatoon 3 as three teams once again challenge to be the chocolate champs! Grab a piece of the action from Saturday, February 8th 01:00 (SA time).
Milcery with various Tera Types will appear in Pokémon Scarlet and Pokémon Violet 5-Star Tera Raid Battles from February 14th 01:00 (SA time).Defeating the Cream Pokémon will yield a variety of sweets that can be used to evolve Milcery!
Isabelle has prepared a little Valentine’s Day present for you! Check your mail, visit Brewster in The Roost for another special treat and decorate your Animal Crossing: New Horizons island for the season of love.
Help young musician Rama move on in the emotional slice-of-life adventure Afterlove EP. Blending visual novel and rhythm game elements, unravel a story of love, loss and music.
Start your new job at the Funplex in Arcade Spirits! Meet all sorts of characters – from pro-gamers and high-score chasers to creative cosplayers and tinkering programmers – and find the romance you’ve been seeking!
From dancing swords to heart-piercing daggers, date a variety of weapons in the unconventional dungeon crawling dating sim Boyfriend Dungeon. Afterall, a couple that slays together, stays together!