Upcoming Nintendo Switch games – December 2024
Coming soon to Nintendo Switch, start your fitness journey, embark on an interdimensional quest, demolish bizarre worlds and much more! Check out this selection of games launching in December, and don’t forget to click on any that catch your eye for pre-orders, purchases or to add them to your Wish List!
Embark on an interdimensional journey to save the world from a deathly mechanical infection in FANTASIAN Neo Dimension. This original RPG story comes from the Father of FINAL FANTASY, Hironobu Sakaguchi, and renowned composer Nobuo Uematsu.
Start your fitness journey with Fitness Boxing 3: Your Personal Trainer! Discover a workout that works for you, choose from six fully voiced personal trainers and get into the groove as you punch and dodge to the rhythm of 30 new tracks, including instrumental versions of hit songs.
Set in a bleak, distant future, the sci-fi visual novel Stella of The End follows a courier and an android girl who yearns to be human as they journey across an Earth that is no longer hospitable to humankind. What awaits them at the end?
Experience the epic conflict of Kain and Raziel in original form or with remastered graphics in Legacy of Kain: Soul Reaver 1 & 2 Remastered. Embark on a relentless quest for revenge as you shift between the Spectral and Material realms, growing stronger by devouring the souls of your enemies.
Taito Milestones 3 brings back ten timeless action-themed arcade classics from the 80s and 90s. Travel through 100 floors of monsters in Bubble Bobble, rule with rainbows in Rainbow Islands, protect the kingdom in Rastan Saga, battle the mafia in Dead Connection and more!
Play as the enraged Dynamite Anton (or his cranked-out coworker Annie) in ANTONBLAST, a fast-paced explosive action platformer that's all about destruction. Use your Mighty Hammer to demolish bizarre worlds, tussle with screen-filling bosses, and steal your Spirits back from Satan!
The final battle is about to begin in FAIRY TAIL 2, a new RPG based on the magical combat fantasy manga and anime series. Immerse yourself in the world of FAIRY TAIL, relive epic battles featuring a redesigned, real-time battle system, explore an original story and more!
Of course, there are plenty more games coming to Nintendo Switch in the near future! Check out everything that’s releasing this December.