If you're a fan of all things Pokémon, be sure to tune in to a special Pokémon Direct broadcast on January 8th at 12 noon (South Africa). The presentation will be streamed from the Nintendo Direct website, and features Nintendo President Satoru Iwata taking a look at this long-running series.