What is a Copyright?
A copyright is an exclusive right granted to a creator of a literary, musical, audio-visual or artistic work, giving the creator the sole right to reproduce exact or derivative copies, and access, display, perform, transmit or otherwise distribute that work. There are several different types of copyrights that are associated with Nintendo's products. These include various copyrights in Nintendo's software source code, executable code, game visual display, game music, game characters, product packaging, game manuals and labels, artwork and publications.