Free updates to enhance the gameplay experience on Nintendo Switch 2 will be released for selected Nintendo Switch games.
By connecting your Nintendo Switch 2 to the internet and performing a system update, you can download free updates for selected games that may improve graphics or add support for features such as GameShare. The contents of these free updates will differ depending on the game.