Discount available for Art Academy: SketchPad owners
Welcome to your new workshop! Learn to draw and paint step-by-step, with a wide range of materials, in Art Academy: Atelier, only for Wii U. Use realistic techniques via the Wii U GamePad touch screen, all learned through structured lessons, then curate a virtual gallery, share your creations via Miiverse, and even upload videos of your work to YouTube*!