Star Splash: Shattered Star
The celestial Mother Star brought balance to the planet for millennia. But because of an evil creature, it is now shattered into thousands of pieces. A courageous dolphin must find the pieces to reconstitute the Mother Star and defeat evil to prevent world devastation!
In Star Splash: Shattered Star, you must do all sorts of well-timed, precise acrobatics to collect stars in over 30 levels. Swim through the seas, jump high in the air, and dive and dash at high speeds to save the Mother Star or compete with a friend in two-player mode* and see who catches the most stars!