Explore a giant world made of blocks and modify it with your own creations. Construct your house, build villages, cities and monumental constructions using more than 140 materials, or dig deep under the earth.
Place torches or design complex electric circuits, using light sensors, switches, wires and light bulbs, to light up your creations in the dark. Enjoy beautiful day and night cycles in this living world, complete with animals.