The Legend of the Mystical Ninja
A curse has stricken the village of Horo-Horo. Their beloved princess has vanished – and without her powers, a plague of giant locusts will ravage the helpless.
All hope rests on the village’s two ninja guardians, Kid Ying and Dr. Yang. Ying is a daring young mystical ninja, and Yang is his all-powerful mentor, master of the invincible spirit transformation. Together they must overcome ten levels of the Dragonbeast to find the princess – or die trying.
You’ll need to perform dozens of attack moves and solve magical problems before advancing. And talk about enemies! There’s the Carp Meister, who stuns victims with poisonous fighting fish, or the Sumo Tag Team, kings of the unbeatable belly buster crunch. But that’s only the tip of the volcano – which is why your ultimate strength must come not from your might, but from your mind.