Nintendo Today! is an app for smart devices that brings you daily updates from Nintendo based on what you like.
Keep track of the date with an animated calendar! Choose from themes featuring Super Mario, The Legend of Zelda, Animal Crossing, and more.
Get updates on all things Nintendo! Whether it's news about Nintendo Switch 2 and video games, info about your favourite characters, or videos and comic strips – you'll get personalised fun every day.
Plan ahead for Nintendo Direct presentations, game releases, in-game events, and more with this handy schedule.
Customise your smart device’s home screen with art from your favourite Nintendo game series by adding a calendar widget.