Yu-Gi-Oh! EARLY DAYS COLLECTION
Duel alongside old friends as the iconic stars of the original Yu-Gi-Oh! anime return in this expansive collection of classic Yu-Gi-Oh! titles.
Challenge Duelists from around the world with online play in Yu-Gi-Oh! Duel Monsters 4: Battle of Great Duelists! Select titles will also be updated to support online play after release.
Unlock hidden characters and cards, the option to remove Deck Capacity, Duelist Level, and cards from the Forbidden & Limited List, customize your button mapping, and much more.
Turn back the clock with the Rewind function or fast forward to watch your strategy unfold at mach speeds.
Yu-Gi-Oh! is a true global phenomenon and fan favorite. For over 25 years the Yu-Gi-Oh! Card Game has amassed a fervent following and continues to flourish with each new series and expansion. To date, fans have engaged by reading the original Manga as well as watching more than 1,000 Yu-Gi-Oh! anime episodes across eight series and playing the Yu-Gi-Oh! TRADING CARD GAME and Yu-Gi-Oh! digital titles.