The Power of the Reflector - Explore multiple timelines and revisit events through the unique gaming mechanic of the Reflector Device. This allows you to explore every timeline in detail. Activate the Reflector Device’s Auto Divergence Map System to return to an event with more knowledge and new items.
Your Father's Clues - Solve all the mysteries of Sakaimachi to uncover the real secrets lying beneath Sword Cape. Collect items from one timeline and use them in the next to unlock Sword Cape's hidden truth.
Love Beyond Worlds - Can you find the hidden world waiting beyond Sakaimachi? Fall in love with every character to reach the true ending to this 40+ hour visual novel.