The Legend of Heroes: Trails through Daybreak II
Return to the Calvard Republic and unravel the mystery of the crimson beast in The Legend of Heroes: Trails through Daybreak II! One day, a shocking series of murders set the wheels of fate into motion once again. Chaos looming on the horizon, the spriggan Van Arkride receives an unexpected visitor. Who is behind the murders, and what is their goal?