The DioField Chronicle
Introducing "Real Time Tactical Battle" (RTTB), a new, deeply strategic, real-time battle system.
The beginnings of a new Strategy RPG, crafted by a skilled and experienced development team.
■An all-new Strategy RPG that chronicles an epic tale of war and honour. Featuring a unique and beautiful world that blends fantasy, medieval and modern-day influences, and a deep yet innovative real-time battle system.