Sugardew Island
Take care of your animals and your farm, sell your goods to the cute Forest Folk, upgrade your farm, and fulfill small orders from the Harmony Tree to fill the tiny island with life again. If you wish, you can go on dates with friendly locals, each with their own unique personality and backstory!
We keep it accessible so that even parents can let their kids explore the island worry-free. There’s no rush, no stress—just a peaceful environment filled with charming animals, farm life, and a beautiful island to discover.