In Civilization VII, your strategic decisions shape the unique cultural lineage of your evolving empire. Rule as one of many legendary leaders from throughout history and steer the course of your story by choosing a new civilization to represent your empire in each Age of human advancement.
Whether you choose to follow a path rooted in history or reimagine possibilities to chart your own way forward, build something you believe in and create a legacy that echoes through the Ages in Civilization VII.