Shiren the Wanderer: The Mystery Dungeon of Serpentcoil Island
Shiren the Wanderer and Koppa, his talking ferret partner, received a vision of a distant land and a girl in distress. It led them to the mysterious Serpentcoil Island.
But they're not alone. Rumors speak of lost pirate gold hidden away within the depths of Serpentcoil Island, and a powerful monster at its highest mountain peak, said to hold an exquisite treasure in its belly. Adventurers and warriors have flocked from all over the realm, eager for a chance at fortune.
What is the truth behind the secrets and treasures scattered throughout the island?
In the Mystery Dungeon, the layout of its many floors, the tools you obtain within, and the presence of both friends and foes are different every time you enter. The situation changes each time, so it's up to you to prepare and adapt to unexpected challenges as they appear. Arm yourself with knowledge of the dungeon's threats, collect useful resources, and gather allies to make it through. Strive to reach the dungeon's deepest depths and highest summits!