Risk of Rain 2
The classic multiplayer roguelike, Risk of Rain, returns with an extra dimension and more challenging action. No run will ever be the same with randomised stages, enemies, bosses and items. Play solo or team up with up to three friends to fight your way through hordes of monsters, unlock new loot and find a way to escape the planet.
With each run, you’ll learn the patterns of your foes, and even the longest odds can be overcome with enough skill.
A unique scaling system means both you and your foes limitlessly increase in power over the course of a game – what once was a boss fight will, in time, become a common enemy.
Myriad survivors, items, enemies, and bosses return to Risk of Rain 2, and many new ones are joining the fight. Brand new survivors like the Artificer and MUL-T debut alongside classic survivors such as the Engineer, Huntress and, of course, the Commando. With over 75 items to unlock and exploit, each run will keep you cleverly strategising your way out of sticky situations.