Phantom Brave: The Lost Hero
Set sail to save the day in this colorful strategy RPG! Join Marona – a gifted young girl with the power to speak to Phantoms – as she traverses the ocean world of Ivoire, providing aid to those in need. When a fleet of ghost ships attack, it’s up to Marona and her new friend Apricot to assemble the legendary crew that once defeated these spectral foes.
Recruit Phantoms, bind them to objects, combine them with Gadgets, and even merge them with Marona herself to unleash show-stopping abilities and sink the Shipwreck Fleet!