Moorhuhn Kart 4
Leap into your kart and jump into the fastest poultry race of all time. This ultimate championship title chase offers you a brand new racing experience, with improved driving physics, revised cartoon graphics and head-over-wheels loops, alongside crossplay and online multiplayer too.