Metal Tales Overkill
The God Kuk is possessing all the guitar gods, and through them, the metalheads. Through infinite concerts, he is helping his legion of metalhead zombies wipe out every original creation of metal bands and their dedicated fans. As legions of metalheads are stripped from their passion, only one person can really grind through the challenge and come out victorious.
Metal Tales: Overkill is an action-adventure game where Metal and Adrenaline clash to give you the ultimate 3D roguelike guitar-shooter. Fight against the looming curse affecting your Metal brothers and free them from an ancient evil.