JUMANJI: The Video Game
Unite in adventure and laughter in the action-packed game of Jumanji, the ultimate challenge for those who seek to leave their world behind. Play online, split-screen or with AI teammates, and combine the unique abilities of Dr. Bravestone, Ruby, Mouse and Prof. Oberon to defeat your foes and save the day!