Guilty Gear -Strive- Nintendo Switch Edition
Guilty Gear -Strive-, the latest entry of the Guilty Gear series with more than 3 million users worldwide, finally arrives as Guilty Gear -Strive- Nintendo Switch Edition!
Features stunning graphics and immersive experience, fully embracing the ability for fiery battles across the Nintendo Switch’s TV mode, tabletop mode, or handheld modes!
With Rollback Netcode functionality installed; players can enjoy lagless online battles with other Nintendo Switch players remotely!
Experience the over 6-hour GUILTY GEAR -STRIVE- main story following the conclusion of Sol Badguy’s journey. There's also "Another Story," a full-length story cinematic that follows what has been occurring in the background of the game’s main story!
A diverse roster of 28 characters and the largest roster in GUILTY GEAR history!