Ghostbusters: The Video Game Remastered
The beloved and critically acclaimed Ghostbusters video game is back and remastered for Nintendo Switch!
Strap on your proton pack once again and join the Ghostbusters on the adventure with the voice and likeness of the original crew as you battle to save New York!
Authentic Ghostbusters Experience – The game features the voices and in-game likenesses of Bill Murray, Dan Aykroyd, Harold Ramis, and Ernie Hudson in an original story penned by the writers of the original films, Dan Aykroyd and Harold Ramis.
Unique Gameplay – Experience unique ghost hunting, wrangling and trapping with upgradeable weapons in widely destructible environments. Test the team's mettle with large scale boss fights.
Storyline Campaign – Play through a unique storyline as the player battles and captures ghosts, both well-loved and brand new, throughout New York.