Get your team playing like the world’s best with FC IQ. An overhaul of tactical foundations across the game delivers greater strategic control and more realistic collective movement at the team level, while a new AI model, powered by real-world data, influences player tactics through all-new Player Roles.
New additions to Manager and Player Career let you live out the biggest storylines from the real-world with Live Start Points*; rewrite the stories of past ICONs with today’s teams in Player Career; and for the first time, play an authentic Women’s Career experience, taking control of a club or player from the top five women’s leagues.
This game includes optional in-game purchases of virtual currency that can be used to acquire virtual in-game items, including a random selection of virtual in-game items.
Team up with friends in your favourite modes with the new 5v5 Rush, and manage your club to victory as FC IQ delivers more tactical control than ever before.
FC 25 Club Members will receive a host of exclusive benefits across the year, including a badge and kit to represent their status and rewards across all your favourite game modes.
Once again, all Founders will be able to unlock their Founders exclusive cosmetic items.
All unspent FC Points will expire and be removed from your balance after 180 days from date of purchase.
Text and audio commentary for languages other than English and French requires a separate download.