Despera Drops
Mika Amamine, visits Rome to celebrate the end of exams only for her trip to turn upside down when she witnesses a murder and is arrested as a suspect. During transport, the police van overturns in an accident, freeing her and six other criminals, becoming fugitives.
Mysterious attackers appear, targeting her unique ability, and begin to pursue the group. Will the team unravel the clues and reclaim their normal lives?