Lordran beckons
Take up the mantle of the Chosen Undead and undertake a pilgrimage to Lordran, a land tainted by a terrible curse. Master Dark Souls’ intricate combat as you battle against Hollows, demons and all manner of monsters in your quest to ring the Bells of Awakening and discover what caused the realm to fall to ruin.
Explore sprawling castles, trap-filled dungeons, haunted catacombs and other fantastical locations anytime, anywhere. While danger lurks around every corner, so does treasure and more secrets about this cursed land.
If all seems lost, seek out the warm glow of the bonfires, steel yourself and plan the next move on your perilous journey.
Create your own character and fighting style, thanks to a huge variety of weapons, armour, spells and accessories. From a speedy bandit, to a frail but mighty sorcerer or even a club-wielding barbarian, fight through Lordran however you want. Collect Souls from fallen foes, use this primeval currency to level up your stats, and become a force to be reckoned with!