Chronicles of the Wolf
In Chronicles of the Wolf, you’ll play as Mateo Lombardo, the last apprentice of the Rose Cross Order, on a quest to hunt the infamous Beast of Gévaudan. This dark and thrilling platforming adventure blends fast-paced combat, challenging exploration, and deep storytelling, making it a must-play for fans of the genre.
Featuring a special guest appearance from Bloodless, the iconic crimson-soaked adversary from a critically acclaimed gothic action series, voiced by Kira Buckland. Immerse yourself in the haunting narration of Robert Belgrade, the legendary voice behind some of gaming’s most celebrated dark fantasy and adventure epics. Chronicles of the Wolf delivers a gripping metroidvania experience, blending fast-paced combat, rich storytelling, and deep exploration—continuing the legacy of the Migami Monsterverse.
With its stunning illustrated cutscenes and a haunting soundtrack composed by Jeffrey Montoya, Chronicles of the Wolf delivers an immersive and cinematic experience. Enhancing the game’s rich atmosphere, Oscar Araujo, renowned for his work on one of the most iconic adventures series in the history of video games, contributes a breathtaking guest track that perfectly sets the tone for this dark and sprawling journey. Combined with deep historical inspiration and intense gameplay, this is more than just a game—it’s your next obsession.