Care Bears: Unlock The Magic
Dive into a world of fun and adventure with the Care Bears in "Care Bears: Unlock the Magic" Play as Cheer Bear as and his friends in a variety of arcade games!
Go on a Journey: Explore over 200 levels across a dozen unique minigames in the whimsical universe of Care Bears! Get Star Power to remove the Storm Clouds from the Silver Lining, meet the funny Whiffles and reach the end of the magical road for a lovely surprise.
Classic Arcade Fun: Enjoy a variety of themed mini-games inspired by classic arcade favorites: Care Bubbles, Cross The Rainbow, Lost Whiffle and many more!
Fill the Art Book: As you progress, earn unique stickers featuring art and bears from the ""Care Bears : Unlock The Magic"" tv show. Collect them all!"