Capcom Fighting Collection 2
Choose from fan-favorite games like Capcom vs. SNK 2: Mark of the Millennium 2001 and Project Justice to 3D action games like Power Stone and Power Stone 2 in this collection of eight classic fighting games!
Compete in heated ranked battles or play for fun in casual matches. Create a lobby with friends and battle head-to-head, play co-op, or spectate other matches.
A High Score Challenge mode is also available. Aim for the top of the global leaderboards!
This collection boasts a number of beginner-friendly features such as adjustable difficulty levels, One Button Specials, and training modes.
Plus, players can save and load their progress almost anywhere and pick up right where they left off.
Players can view more than 700 pieces of artwork from all 8 titles along with never-before-seen development documents used to make the original games.
The Music feature contains over 300 tracks from the original arcade games that players can listen to at any time!