Zombie Sniper Shooter - Stickman War
Step into a world plagued by the relentless march of the undead in a gripping battle for survival.
▪ Intense Zombie Combat: Engage in non-stop battles against stickman zombies, showcasing your precision and marksmanship to overcome the undead threat.
▪ Upgradeable Arsenal: Equip and enhance sniper rifles and guns as you face increasingly powerful enemies, building a more potent weapon collection.
▪ Diverse Challenges: Tackle a range of gripping missions that test your strategy and adaptability, offering escalating difficulty for constant excitement.
▪ Smooth Controls, Immersive Experience: Navigate chaos effortlessly with intuitive controls and experience heightened suspense through immersive sounds.