Zombie Outbreak: Survival in Ancient Egyptian
Immerse yourself in ancient Egypt as you've never seen it before: Ravaged by a zombie apocalypse.
Be careful, your decisions carry weight. Each one can mean the difference between life and death.
In this distorted scenario of pyramids and zombies, do you have what it takes to survive?