Witch of the Meta Loop
+ Explore the entire island with your trusted companions, crossing golden wheat fields and snowy plains, visiting the library, and climbing the magical tower.
+ Join the island's charming inhabitants to uncover the secrets of the isolated land and reveal the truth behind the Demon King!