Which Way Up: Galaxy Games
Which Way Up: Galaxy Games is a family friendly party game that gives unique freedom of movement by allowing you to run on walls and ceilings, orbit around planets, or fall across entire levels by manoeuvring through gravity fields.
Each of our 12 Gravity Games feature their own unique bite-sized challenge where up to 4 players compete. Eject your friends into space, score a goal with an entire moon, leap across planets to escape a black hole, capture and hold zodiacal constellations and much more!
◈ Prism represents electromagnetic radiation that can be perceived by the human eye.
Race across the universe to capture as many constellations as you can. Constellations are fickle beasts, though. They can be stolen from under your nose! Protect yours and poach theirs.
Players are being sucked into a BLACK HOLE! Platform away from its relentless pull. Knock the opposition away with your COMET PUSH ability and be the last one standing!
Protect your precious planets against the volley of the opposition's bombs, while lobbing your own counter-offensive bombardment.
High energy Comets are valuable to the Celestial characters! Control Comets by nudging them with the COMET PUSH ability and gather as many as you can in your own base.
The Star Ring is the place to be. Jostle with friends to remain in its wandering light, the only place that fills your scorebar. The brightest, fullest player wins!
UNSTABLE ENERGY has infected one of the Celestials. Discharge the energy to another player before you OVERLOAD!
Gather and deliver Pips to the Atom and knock your opponent’s Pips away! The more Pips follow you, the heavier you get. Beware—the ATOM’s capacity is limited, so don’t get caught hoarding them!