Wheel of Words: Crossword
"Wheel of Words: Crossword" is a delightful word puzzle game designed to test your vocabulary and problem-solving skills. Connect letters to form words that fit into crossword puzzles, uncover hidden bonus words, and enjoy the rewarding feeling of completing each grid. With a smooth interface and simple controls, the game ensures an engaging experience for players of all ages. Hints are available to guide you through tricky levels, so you're never stuck for long.
The game features over 70+ levels per language, organized into difficulty tiers ranging from Very Easy to Expert. Whether you want a casual challenge or something that pushes your word mastery to the limit, there’s always a level that matches your mood and skill.
Expand your horizons with unique themed puzzles, including "Phrases in Japanese" and bonus categories like "Animals" and "IT." Note that these bonus categories are available only in the English and Polish versions.
Unlock your inner wordsmith and enjoy endless hours of puzzle-solving with "Wheel of Words: Crossword"!