Vertical Blast Vol. 1
Hexapoda: After a nuclear apocalypse, defend our planet from giant insects in this retro pixel-art shoot 'em up. Immerse yourself in unique visuals and an epic electro soundtrack!
I Got Isekai'd into a Shmup: Experience the unique adventure of an isekai inside a pixel-art shoot 'em up where you can choose one of 4 ships, each piloted by a character with their own personality and dialogues. Navigate through perilous levels, accompanied by the virtuoso melodies of a metal instrumental soundtrack!