Valfaris
After mysteriously vanishing from galactic charts, the fortress of Valfaris has suddenly reappeared in the orbit of a dying sun. Once a self-contained paradise, the grandiose citadel now plays host to an ever-growing darkness.
Therion, a fearless and proud son of Valfaris, returns to his home to uncover the truth of its doomed fate and to challenge the arcane evil at its very heart.
Set in a far corner of space, Valfaris is a heavy metal infused 2D action-platformer and the next game from the team behind Unity Awards finalist, Slain: Back From Hell. Brutal combat. Deadly enemies. Stunning pixel art. Savage soundtrack. Get ready to rip the galaxy a new wormhole.