Uzzuzzu My Pet
Tary, Boo, Kung, and Ta are not your everyday Pets. They love to play around, even during the most mundane tasks. Watch their crazy antics and get ready for the funniest colouring book in your life.
Uzzuzzu My Pet is suitable for all ages and features five different themes of drawings. Let loose on the eight available whiteboards if your imagination needs more stimuli and create something magnificent.