Trap Yuri Garden
A secluded flower garden where affluent young gentlemen dress and act as ladies to become "he-iresses", form sisterly bonds with one another, and allow their quasi-romantic relationships to flourish...
New transfer student Iori however, our non-affluent background having protagonist, rejects these ways in an effort to stay true to himself, then quickly finds himself at odds with Mikage, the tyrannical student council president and cross-dressing purist.
The strong willed rebel Iori, and the zealous cross-dressing loyalist Mikage. Their fateful meeting soon unleashes upon them a new forbidden world of cross-dressing girl's love!
The Protagonist surprised by how well women's clothes suit him. Referred to by some students as "The Goddess of Black Camellia", he stumbles into becoming the beautiful envy of his peers.
The elegant looking yet black-hearted wealthy he-iress. A powerful presence even among the many affluent students around her, she is a member of the elite family that owns the school. Her beauty and elegance as a cross-dressing he-iress earned her the second name, "The White Lily Fairy".
Due to his refined appearance, charisma, and noble background, he is specially permitted to play a male prince-like role at the school. Having quickly become close friends with Iori, he looks out for him and helps him out in every way he can.
The gorgeous he-iress in ringlets. Referred to as "Empress of the Rose Garden", her immense pride in her own family lineage frequently becomes a point of contention between her and Mikage.
Iori and Reona's childlike homeroom teacher. She is highly popular among students for her extremely cute un-teacher-like appearance and utterances.