Tombi! Special Edition
Tombi! returns in Tombi! Special Edition, the ultimate version of the legendary platforming masterpiece.
As the titular Tombi, you leap, bite, and throw your way across stunning 2.5D landscapes on a quest to overcome a deplorable cadre of nefarious pigs. Along the way, you’ll explore ancient relics, discover fascinating characters, unlock thrilling quests, and unearth hidden treasures. It’s a platforming adventure that perfectly fuses linear and nonlinear gameplay styles.