Thrill Penguin
You are an ambitious penguin who brandishes a stylish bandana and aspires to be a parkour master.
Run, jump, dive, and swim through different and six unique zones containing challenging levels to demonstrate your esteemed parkour prowess. Choose from multiple difficulty settings including easy, normal, and hardcore modes.
Thrill Penguin is a return to old-fashioned platforming fun without complications or pretence.