The Nightmare: Serial Killers
In a world where the mind is his hunting ground, an astute killer possesses the ability to infiltrate the dreams of his victims.
His method is as sinister as it is fascinating: using obscure oneiric skills, he manipulates and twists dreams, sowing mental chaos and terror until his victims succumb to death in their sleep.