The Jackbox Party Pack 4
The biggest and fourthiest addition to this storied party game franchise features not five, but five-and-a-half crowd-slaying games!
1. The blanking fun sequel – Fibbage 3 (2-8 players). Play all-new question types and the game mode Fibbage: Enough About You (3-8 players). Guess the weird facts about your friends.
2. The web-based frame game – Survive the Internet (3-8 players). Twist your friends’ “online” comments in hilarious ways.
3. The spooky date-a-thon – Monster Seeking Monster (3-7 players). Message and date fellow monsters with special powers.
4. The deranged debate match – Bracketeering (3-16 players). Place smart bets on stupid arguments.
5. The one-up art game – Civic Doodle (3-8 players). Compete to improve the town murals.