◆15 Students Against an Army of Invaders
When Takumi Sumino wakes up in a strange school surrounded by otherworldly fire, all he wants is to go home. But his self-appointed "Commanding Officer," Sirei, has other ideas.
Takumi and the other students are tasked with defending the school from grotesque monsters known as School Invaders for the next 100 days, with the fate of humanity itself on the line.
What is Last Defense Academy? Who are the School Invaders? And what is the truth behind this war?
Takumi's choices will affect how the story progresses, leading to a multitude of possible endings.
Alternate between story and battle sequences for a fusion of strategy, intrigue, and excitement!