Super Spy Raccoon
Super Spy Raccoon is an imagining of a stealth game as an early 80's Arcade Classic! Your mission, if you choose to accept it, is to acquire all classified documents as you venture deeper and deeper into enemy territory. Hide, sneak, climb, and leap your way to victory! YOU MUST NOT BE SEEN! Do you have the skills to top score?