Sumer
Sumer blends tabletop strategy with video game action. Board game night is coming to Nintendo Switch!
Play as Sumerian nobles vying for the affection of the great goddess Inanna. Harvest barley, bid for goats at auction, and perform ritual offerings to earn her favour and the right to rule by her side!
In Sumer, you’ll build up a mighty ziggurat and explore a mysterious culture at the dawn of civilisation. Beautiful art and atmospheric music bring an ancient Mesopotamian mural to life in this worker placement board game/action game hybrid for up to four players.