Street Food Restaurant Owner
You don't need Mishelin Star to create the best restaurant in the world. Who says street food can't be delicious?
Open a real street food restaurant in your city and make it a legend. It's all for your beloved customers and let everyone come and find something tasty. Make this place trendy and watch your business grow!
Take on the role of a street food entrepreneur and master the art of food preparation, customer service and efficient management. From sourcing fresh ingredients to designing workflows. You'll need strategic planning and quick decision-making to grow your business and keep your customers happy.
Street Food Restaurant Owner is a cooking game that puts you in charge of a street food cafe. Cook delicious meals, serve hungry customers, and manage your ingredients wisely to avoid waste.