Steel Racer
Steel Racer is a 2D pixelated old school racing game inspired by arcade classics from the 1980s and 1990s decades.
Speed through 50 different circuits in any order across 5 different terrain zones. Win races and money to upgrade and customize your car. Choose between 3 difficulty settings and 3 levels of traction assist, making your car easier or harder to control on curves.