Star Sky
Star Sky is a unique and personable experience. From the first moment that you step into the game, you become the narrator of a methodically slow-paced story you choose to weave with every step. Those who rush from start to finish will miss all the secrets and choices woven into the world: you must learn to be patient. Audio cues and blink-of-an-eye visuals will let you know when the magic is about to occur, be sure not to miss it!